Wat is jouw

uitdaging?

  • Examen Auto Airco 1 halen?
  • Autoschadetechnicus worden?
  • Eindelijk bedrijfshulpverlener worden?
  • Een leerling opleiding tot volwaardig medewerker?

Jouw uitdaging, onze focus


Niels van de Ven, Burgers Carrosserie B.V.

“Mijn uitdaging was om het HR-beleid bij Burgers Carrosserie te professionaliseren, een betere kwaliteit te bieden en mijn medewerkers te helpen in deze veranderende tijd.”

Bij VOC heb ik een aantal workshops over personeelsplanning, ziekteverzuim en de motivatie van medewerkers gevolgd. Deze bijeenkomsten waren zeer leerzaam en daarnaast heb ik andere vakgenoten ontmoet om kennis en ervaring te delen.

In 2017 wil ik een nieuw personeelshandboek opmaken. Ik kijk uit naar de verdere voortzetting van onze werkrelatie en het contact met het netwerk waarin we elkaar versterken in onze functies. We maken ons op voor een mooie toekomst.

Management & Klantrelatie
Deel deze uitdaging:

Jeff Hendriks, Autotaalglas Arnhem B.V.

“Ik heb de cursus Communicatie en klantrelatie autoruitherstelspecialist bij VOC gedaan. Mijn uitdaging was om te leren hoe ik beter contact kan leggen met de klant en om te leren ‘door te vragen”

Ik had verwacht dat de cursus heel veel theorie zou zijn maar gelukkig was dit niet het geval. We hebben heel veel praktijksituaties geoefend, hierbij kreeg ik veel tips van de trainer.

In 2017 wil ik meer managementtrainingen gaan volgen, ook hiervoor kan ik bij VOC terecht.

Cursus Communicatie met klanten
Deel deze uitdaging:

Ed de Keizer, Stern Facilitair B.V.

“Onze moederorganisatie slaat nieuwe wegen in. Tegelijkertijd ontwikkelt het schadeherstelvak zich in rap tempo én schuift de pensioenleeftijd op. Wij wilden daarover nu eens met de medewerkers zélf in gesprek gaan. Hoe kijken 45-plussers naar hun toekomst? Welke kansen zien zij voor zichzelf en voor het bedrijf? Hoe zouden zij het aanpakken? Redenen genoeg voor ons om, in samenwerking met VOC, een workshop ‘Toekomstbestendige inzetbaarheid’ te organiseren. 35 medewerkers deden er vrijwillig aan mee.”

Goede ideeën, draagvlak, motivatie én visie op de persoonlijke ontwikkeling, dat waren de tastbare resultaten. ‘Veel meer eigenlijk dan we tevoren van de workshops hadden verwacht.’

Na afloop van de workshops stelden de deelnemers een persoonlijk ontwikkelingsplan op. Ed: ‘Daarin zijn vrijwel alle ideeën, gedachten, wensen en mogelijkheden opgenomen. Medewerkers én bedrijf bepaalden zo hun richting voor de komende jaren. Dat geeft een merkbare positieve boost in alle geledingen. Én het voorkomt dat je mensen in het wilde weg op cursus stuurt. VOC houdt in de gaten of wij qua competenties aan alle standaard eisen voldoen. En dat doen we! Maar ík kijk er niet van op als deze workshops ertoe leiden dat we binnenkort ver boven die norm zullen zitten. Dit gaan we zeker verder uitrollen!’

HR Advies
Deel deze uitdaging:

Wat is jouw

uitdaging?


Laat het ons weten via:

klantcontact@voc.nl

0252 24 23 22

Prettiger als wij bellen? Laat je telefoonnummer achter en we bellen je graag terug!

één of meerdere velden zijn onjuist ingevuld.
Uw bericht is verstuurd!

Uitdagende partners